Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2017 00:51 - 5.2003,Dark Waltz/ноти,текст,видео/Hayley Westenra,новозеландка с ирландско-нидерландски корен, в Обединеното Кралство - Hay
Автор: ukimus Категория: Забавление   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.01.2022 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Dark Waltz, 2003, Mus+words:  Matteo Saggese, Frank Musker, Umberto Morasca Богата музикална реализация, в иначе мрачния и мистериозен Dark Waltz, от репертоара на миловидната новозеландка с ирландско-нидерландски корен, изявяваща се най-често в Обединеното Кралство - Hayley Westenra.    
1. We are the lucky ones - We shine like a thousand suns - When all of the colour runs together.
Ние сме от щастливците - Ние блестим като хиляди слънца - Когато всички  цветове работят заедно.
2. I"ll keep you company - In one glorious harmony Waltzing with destiny forever.
Ще запазя вашата компанията - В една славна хармония - Валсувайки със съдбата завинаги.
REF.1:  Dance me into the night - Underneath the moon shining so bright - Turning me into the light...
Танцувай ми в нощта - Отдоло гледана луната блести толкова ярко - Обгръщаки  ме в светлината.
----------------------
3. Time dances whirling past - I gaze through the looking glass - And feel just beyond my grasp is heaven
Време танци търкалящите минало - Поглеждам през огледалото - и се чувстват точно зад ръцете ми е небето
4. Sacred geometry - Where movement is poetry - Visions of you and me forever
Тайнствена геометрия - Където движение е поезия - Визии за теб и мен завинаги.

REF.1: Dance me into the night -  Underneath the moon shining so bright - Turning me into the light

REF.2: Dance me into the night - Underneath the moon shining so bright - Let the dark waltz begin
Танцувай ми в нощта - Отдоло гледана луната блести толкова ярко - Нека тъмният валс започне...


REF.3: Oh, let me wheel - let me spin - Let it take me again - Turning me into the light
О, нека - нека ме върти - Нека да ме вземе отново - Обгръщайки  ме в светлината.

image
Westenra in 2005
Background information
Birth name Hayley Dee Westenra
Born 10 April 1987
Christchurch, New Zealand
Genres Classical crossover
Occupations Singer
Instruments Vocals
Years active 2001—present
Labels Universal Records New Zealand
Decca Records
Associated acts Celtic Woman, Andrea Bocelli, Ennio Morricone
imageimageimagehttps://www.scribd.com/doc/18485840/Dark-Waltz-by-Hayley-Westenra
--







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ukimus
Категория: Забавление
Прочетен: 22589
Постинги: 10
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930